سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی تیکن Tekken 7 Global Prime 6 گلوبل پرایم برای PSP

https://s25.picofile.com/file/8451267126/Tekken_7_Global_Season_6_Cover_PSP.jpg

بازی فصل ششم تیکن 7 گلوبل پرایم مخصوص PSP پیش از آمدن کارکتر ها و مراحل جدید و ظاهر جدید در تیکن 7 هنوز دست ساخت بود و با عنوان جدید Tekken 7 Saga season 6 منتشر شد.در این نسخه در اواسط سال 2022 برای کاربران PSP ساخته شده است.

لینک دانلود مستقیم:

T7GP6PSP-p1

T7GP6PSP-p2

T7GP6PSP-p3

لینک دانلود کمکی:

T7GP6PSP.p1

T7GP6PSP.p2

T7GP6PSP.p3

با خیال این بازی را برای کنسول خود دانلود کنید و بازی کنید.هم در کنسول و هم کامپیوتر و هم اندروید،فایل تمام کامل است بازی کنید و لذت ببرید.و جهت اجرای این بازیها در کامپیوتر خود یا گوشی خود به سایت زیر بروید و روی نام سایت زیر کلیک کنید و واردش شوید و برنامه لازمه رو دانلود کنید:

Best Emulator

نظرات 24 + ارسال نظر
یاسین جمعه 14 مهر 1402 ساعت 11:42

سلام
یه سوال داشتم
من دستگاه psp رو دارم و می‌خوام روی دستگاه این بازیو اجرا کنم
امکانش هست ؟

علیک سلام،بله،اما قبلش باید چند تا برنامه پشتیبان روی کنسول نصب کنید که جهت راهنمایی به سایت همکارمان bestemulator که لینکش مراجعه کنید و بهش بگید قرار بده داخل سایتشبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی شنبه 4 شهریور 1402 ساعت 11:50

سلام آقای سازنده تو نظرات گفتم که دمیج بازی رو نمیخواد ازش فیلم آموزشی بزارید گفتم به صورت خیلی ساده بهم توضیح بدید.و گفتم که یه تیکن۷ گلوبال پراین۶ مثل همین تو بازار هست که کامل شده هست اسم کاراکتر ها رو جز به جز میگه مثل leroi.jack7.shahin.gigas رو میگه و یه چیز مهم که میخواستم که به عرض تون برسونم شاهین و گیگاس واسه خودشون گنجانده شده در ادن تیکن۷ که گفتم کاملا بروز منو انتخاب محل مبارزه که ارمورکینگ دویل‌جین و کازویا و زافینا مثل همینی که شما ساختید هست ولی منو انتخاب کاراکتر ها خیلی عالی و بروزشده هست میخواستم بگم که اون رو هم بیارید و اینکه اون مکان هایی که گفتم چقدرش انجام شد میخواستم بدونم اون مکان Akuma هست اون رو هم بزارید با تشکر

علیک سلام،الآن گرفتیم،فعلا درگیر هستیم یه کانال تلگرامی بی ادب به اسم افشاگری گیم دوبله اول که کلی فحش به سایت های ما و همه ارسال میکرد الآنم به قول خودش افشاگری از سایت سرپرست ما گذاشته لطفاً به دوستانتون که تلگرام دارند بگید گوش به حرف چرتیاتش نکنند و به مدیریت تلگرام گزارشش کنند که کلی تخلف کرده از قوانین تلگرام و کلا کانال تلگرامشو ببند،درخواست شما هم انجام میشه ما وقت نداریم متأسفانه با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 22:15

سلام میشه بگید که دمیج این تیکن۷ مثل تیکن۷اصلی گذاشتید گفتید عوض میشه نمیخواد که ازش فیلم آموزشی بزارید به صورت خیلی ساده بهم بگید و یه چیز یه تیکن۷ مثل همین ساخته شده و کاراکتر شاهین و گیگاس واسه خودشون گنجانده شده و اون خواسته ای که از این بازی گذاشتم چقدر اش رو انجام دادید فقط مکانش رو بگید چیز دیگه اش رو نمیخوام بعدا اون عکس هایی که برای کانش گذاشتید انجام بدید

علیک سلام،غلط املایی دارید و نصف حرف هاتون واضح نیست چیز زیادی از حرف هاتون متوجه نمیشیمبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 11:25

سلام آقای سازنده ببخشید که اینو میگم به خدا دیگه کلافه اینقدر خواسته دادم میشه از اون تیکن هایی که AVENJER 1400 تو ویدئو هاش میزاره از اون ها بزارید آخه من خیلی دوست دارم که از اون بازی های که اون میزاره رو بزارید و اینکه میخوام بدونم که این تیکن واقعا عالیه ولی یکم کم و کسری داره اون سه تا مکانی که گفتم و اسم کاراکتر ها رو کامل بخونه مثل JACK7 رو JACK6 میخونه و شنل سفید کینگ رو شلوارش مثل تیکن۷ اصلی سِت کنید واینکه کد تقلب FAHKUMRAM و LEROI رو هم بزارید و همه کاراکتر ها ممنونتون میشم میشه این سه تا خواسته‌ی من رو در کمترین فرصت انجام بدید ازتون خواهش میکنم

علیک سلام ،باشد،بزودی کد هنر خشم فصل بعدی رو یا کامل کد هنر خشم همه کارکترهای تیکن ۷ رو برای PSP جداگانه اگه برامون ارسال کردند قرار خواهیم داد با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 22:52

سلام من سه تا سوال داشتم اولی میخواستم بدونم که توی بازی میتونم دمیج بازی رو عوض کنم یعنی بالا که جون کاراکتررها رو نشان میده توی textures چند تا دنیا های جذاب و قشنگ گذاشتید میخواستم بدونم که عوض میشه اگه عوض میشه ازش یه فیلم آموزشی بزارید و دوم اون عکس هایی که تویtextures گذاشتید برای مکان ها اون ها رو میارید توی بازی اون های من گفته بودم؟ و سوم اینکه اون مکانی که یه دشت بود و چند تا گوسفند بود و درخت بود من وقتی کد تقلب میزنم و میرم تو بازی توی Battl mod میرم و اون مکان میاد از بازی خارج میشه اگه میشه اون مکانی که تو textures براش گذاشتید رو بزارید تو گلوبال پرایم ۵ گذاشتید رو بزارید ممنون و با تشکر از سایت زیبا تون به امید پیشرفت سایتتون

علیک سلام،بله،عوض میشه اما فعلا کاربران ما کسی ویدیو آموزشی ازش منتشر نکرده،و سری های بعدی تیکن PSP تو راه هستند که به محض اتمام کارهاشون باید قرارشون بدیم و در خواست شما انجام خواهد شد،مطمن باشیدبا تشکر از نظرات شما بازدیدکنندگان گرامیبعد ایمیلتون جعلیه دیگه نظرات شما تایید نخواهد شد جزو کامنت های فیک محسوب میشود

مهدی یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 19:00

میتونید تا یک هفته دیگه انجامش بدین آخه من خیلی عجله دارم واسه بازی خیلی شور شوق دارم ممنون به امید پیشرفت سایتتون چون سایت خوبی هست و نظرات و خواسته های دیگران رو عمل میکنید

نمیتونیم قول بدیم،چون کار هست و غیر این کارها باید به بقیه درخواست ها هم عمل کنیم پس کمی زمان می بردبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

مهدی یکشنبه 22 مرداد 1402 ساعت 14:23

سلام و درود بر سایت عالی شما چطورین من چند تا خواسته ی ۲۰ براتون دارم اگه این خواسته رو عملی کنید فوق العاده میشه بازی خواسته ی من از سه تا مکان مهم و سه تا لباس کاراکتر های عالی و ابته مهم داشتم اولی zafina و xiau و Akuma روی لباس هیهاچی بزارید و اون دو تا کاراکتر رو مثل تیکن۷ کاملش کنید و داشت یادم میرفت لباس Kuma رو هم حتما درست کنید و میریم سراغ مکان که مهم هست دو تا مکانش آتش فشانی و اون یکی برفی بود اطرافش کلاه سیاه یعنی هیچی نبود جز زمینش زمینی کا کاراکتر ها روی اون قرار دارن و آخری اون مکانی کا روی جاده بود دیوار هاشم از فنس بود تانک و ماشین و موشک بود رو هم مثل گلوبال پرایم ۵ من اون مکانی که گفتم خیلی پسندیدم خیلی خوب درست کردین بقیه همه عالی بودن لباس ها مکان ها گرافیک موزیک و گوینده بازی منو گرفتن کاراکتر ها جز اون خواسته هایی که من گفتم اگر اون ها رو هم انجام بدید ممنون تون میشم با تشکر به امید پیشرفت سایتتون

علیک سلام،باشه،با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

Aga taha شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 19:54

ببخشید میشه آموزششو تو اندروید ۱۲ هم بدید

علیک سلام،آموزش و همه باید برید پیش کانال آپارات bestemulator در حوزه شبیه ساز اندروید و کامپیوتر است این همکارمانبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

عبد پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 16:38

ببخشید من چیز زیادی از راهنمایی هاتون متوجه نشدم خوب میشد اگه یک سایت یا کانالی رو بهم معرفی میکردین ک اموزش رفع اشکال یا فیکس کردن فایل هارو گذاشته بود

سایت bestemulator خوب در همین زمینه است کانالی هم در آپارات داره این همکارمانبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

عبد چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 16:58

سلام خسته نباشید نمیدونم چرا ولی در حین بازی کردن بازی کرش میده نمیدونم چطوری حلش کنم
ممنون میشم راه حلشو بهم بگین
با تشکر

علیک سلام،به تنظیمات سیستم عامل تون مراجعه کنید و از طریق سیستم عامل تون رفع عیب یابی کنید و یا از طریق فایل textures.ini بازی textures اون کارکتر رو با سیستم تون fix کنیدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

amir6682 جمعه 25 آذر 1401 ساعت 11:02

سلام من پارت یک رو دانلود کردم هم از برنامه رار استخراج کردم هم از زد اررشیور ولی هر دو برنامه میگه با خطا مواجه شد یعنی باید هر سه پارت رو دانلود کنم یا کلا کدوم پارتش فایل ایزو اصلی بازیه تا فقط اونو دانلود کنم با تشکر

علیک سلام،مشخص است باید هر سه پارت رو دانلود کنید اگر میخواهید بازی کامل دانلود شود و ارور هم موقع استخراج ندهد.با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

امیرحسین شنبه 7 آبان 1401 ساعت 22:05

سلام،ببخشید می خواستم ازتون بپرسم که کد های هنر خشم رو از کجا دانلود کنیم چون من هرجا دیده بودم تو نظرات شما می گفتید باید جدا گانه دانلود کنیم اما چطور و از کجا ،ممنون از سایت خوبتون ❤

در قسمت PSP rage art and more مشخص هستند به صورت جداگانه با تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی

Parsa شنبه 30 مهر 1401 ساعت 06:54

سلام ببخشید میشه بگید فایل های چند پات رو چطوری استخراج کنم ممنون میشم جوابمو بدید

علیک سلام ،برای استخراج فایل های چند پارتی آخرین نسخه winrar یا rar رو باید روی سیستم تون نصب داشته باشید و برای استخراج اینگونه بازیها از فایل اول شروع به استخراج می کنید تا وقتی استخراج کامل بشهبا تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی

Hamid reza جمعه 29 مهر 1401 ساعت 23:12

میشه کد تقلب Azazel رو بزارید

علیک سلام ،باشد،حتما قرار خواهیم داد با تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

علیرضا چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 21:58

لطفا بگید چطور بازی رو بالا بیارم خواهش می کنم

علیک سلام ،کجا اجرا می خواهید بکنید؟درست بیان کنید با تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی

Alireza چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 16:23

Hi.plis tekken8

علیک سلام ،باشد،خطوط کند هستند کمی زمان بر است گذاشتن آنبا تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

امیرحسین چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت 09:17

سلام من نسخه های تیکن شما رو خیلی دوست دارم فقط ای کاش یک نسخه رسمی که کاراکتر Akuma توش خودش یک شخصیت کاملا جدا بود تو این نسخه ها اون یا روی هیهاچی هست و یا روی کارکتر های دیگه و حالت شیطانی کازویا هم همون دوئل جین هست لطفا این دو کاراکتر رو واسه بازی آپلود کنید

علیک سلام ،داریم روش کار میکنیم که به صورت dlc اختصاصی به نسخه PSP اضافه کنیم و همین طور روی دائمی کردن textures کارکتر ،درست مثل اندینگ های کارکترهای تیکن ۷ PSPبا تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

Alireza شنبه 9 مهر 1401 ساعت 18:48

سلام خدمت شما دستتون درد نکنه عالی

فقط ی خاهش داشتم لطفا تیکن فیلیپن ک ویدیوشو گزاشتین تو کانال اپارات و تیکن 8برای pspبزارید

علیک سلام ،محدودیت ها برداشته شود و آپلودر سایت هم پیدا شود،حتمابا تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

ببخشید فک کنم مشکل پیش اومده چون جواب منو یه چیز دیگه دادین میشه بگید چطور میشه رو کنسول پی اس پی بازی کرد این بازی هارو ممنون

یک چیز دیگه ندادم،جواب تون رو،گفتم داریم بیشتر روی آی دی های بازی‌های کنسول PSP کار میکنیم و بازی‌های قبلی این کنسول هم اگر وقت بشن روی چند تاشون از این مدل تغییرات انجام میدهیم،و اما جواب مجدد شما،فقط این نسخه به روش setup file روی PSP قابل اجراست که فایل PSP مربوطه روی کنسول PSP جایگزین میکنید و iso بازی رو اجرا میکنید و قبل قرار دادن سیو بازی‌ از سیو آن rar مخصوص همین نسخه رو باید یک جا نگهدارید و بعد تا وارد بازی شدید نام Profile بازی رو به هر چی دوست دارید تغییر بدید به خوبی سیو کنید،تمام،بازی تمام و کمال قابل اجراست آن هم به روش setup file در PSP تنها این فصل از تیکن ۷ PSP گلوبل پرایمبا تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

سلام وقت بخیر لطفا میشه بگید من این بازی هایی مثل همین تیکن هفت رو روی پی اس پی بازی کنم مدل پی اس پی : psp e1000 یا همون psp street قدیم گفتید حالت usb درایو ولی نفهمیدم چطور میشه واسم کامل توضیح بدین خیلی ممنون

علیک سلام، بله،این سری تیکن ۷ فصل ششم می‌شود،چون تغییراتی درش صورت گرفته،بقیه سری ها و بازی ها در دست تغییراتی هستند.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

حسین پنج‌شنبه 16 تیر 1401 ساعت 14:54

سلام و خسته نباشید کاش میشد کاراکتر های جدید به بازی اضافه میشد و اینکه بخش داستانی که بازی تموم میشه کامل بشه همچنین گرافیک چهره کاراکتر ها مثل فصل ۱ که ساختید بشه و زمانی که شروع به نوشتن get ready for the next battle میشه برا فصل ۱ بزاریدهمچنین زمانی که مینویسه you win برا همان فصل ۱ بزارید این کارو اگه کنید خیلی خوب میشه و تشکر میکنم از زحمات هایی که برای سرگرم کردن ما می‌کشید راستی اگه میشه آزازل و رباط بازی را بردارید و در آخر چهره Lei عکسش هست ولی چهرش نیست زمین جهنمش خیلی باگ داره و زمانی کاراکتر میخوام انتخاب کنم کمی باگ داره تنظیمات پی اس پیمم درسته

علیک سلام، اگر روی گوشی با شبیه ساز کار می‌کنید تنظیمات شبیه ساز را فقط قسمت های مربوط به پردازش را با سیستم گوشی تون اگه ضعیف است هماهنگ مشکل باگ ها حل می شود،این کار برای کامپیوتر های ضعیف هم صدق می کند.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

اقا مهدی یکشنبه 12 تیر 1401 ساعت 10:10

اقا عالی ممنون که texture خوب میزازین

علیک سلام، خواهش میکنیم با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

Amir جمعه 10 تیر 1401 ساعت 16:32

خیلی عالیه دقیقا خود تیکن 7 هست

علیک سلام، خواهش میکنیم با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یزدان پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 17:15

سلام دستتوت درد نکنه سیزن6رو گزاشتین

علیک سلام، خواهش میکنیم، بنا به درخواست های مکرر موجب شد که حتما قرار دهیم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد