سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی مورتال کمبت Mortal Kombat Armageddon برای PS2

https://s17.picofile.com/file/8415203034/Mortal_Kombat_Armageddon_PAL_Ps2_FULL_Cover.jpg

مورتال کامبت: آرماگدون هفتمین بخش از مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کامبت است که مربوط به جنگ دو برادر تیون و دیگان است که در سال ۲۰۰۶ برای کنسول‌های اکس‌باکس و پلی‌استیشن ۲ که ما این نسخه را برای شما تهیه نمودیم.

لینک دانلود مستقیم:

MKA-PS2-p1

MKA-PS2-p2

MKA-PS2-p3

MKA-PS2-p4

لینک دانلود کمکی:

MKA-PS2.p1

MKA-PS2.p2

MKA-PS2.p3

MKA-PS2.p4

با خیال این بازی را برای کنسول خود دانلود کنید و بازی کنید.هم در کنسول و هم کامپیوتر و هم اندروید،فایل تمام کامل است بازی کنید و لذت ببرید.و جهت اجرای این بازیها در کامپیوتر خود یا گوشی خود به سایت زیر بروید و روی نام سایت زیر کلیک کنید و واردش شوید و برنامه لازمه رو دانلود کنید:

Best Emulator

نظرات 25 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 24 خرداد 1402 ساعت 11:25

من ps2 رو از اون کانالی که گذاشتید دانلودش کردن نسخه اندروید اش را گوشی من A11 هستش گفت که نصب نشد آیا گوشی من اون PS2 رو نمی‌کشه

بستگی به حافظه و رم و مدل گوشی تون دارهبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

رامین یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 20:41

سلام بچه ها من این بازی رو توی فلش خودم ریختم بعدش وقتی ریختم ps۲ بازی کردم برنامه ps۲ شبیه ساز نه وقتی ریختن زدم به خود کنسول ps۲

علیک سلام،با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی فقط کمی واضحتر بنویسید تا همه متوجه بشوند

یاسین سه‌شنبه 29 شهریور 1401 ساعت 20:19

سلام می خواهم این رو در دی وی دی برای پلی استیشن دو خودم بریزم چقدر حجم داره وقتی استخراج بشه و از حالت زیپ در بیاد؟

علیک سلام ،بازی بعد این که از حالت زیپ یا rar استخراج بشه فشرده و سبک است حدود ۶۰۰ یا ۷۰۰ مگابایت بیشتر نمی شود بعد با فرمت bin یا iso است که به راحتی می توانید برای کنسول خود دی وی دی بزنید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

مهدی سه‌شنبه 9 آذر 1400 ساعت 18:23

راضی هستم از سایتتون نام اپلیکیشن شبیه ساز ps2 هست ؟؟

علیک سلام، خواهش میکنیم به سایت همکارمان برید bestemulator از اونجا دانلود کنید شبیه ساز رو.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

MAMAD شنبه 10 مهر 1400 ساعت 21:52

سلام. خواهشا راهنمایی کنید من ps2 فلش خور دارم و میخوام این بازیو دانلود کنم. و اگه این بازی که در سایتتون گذاشتین دانلود کنم اجرا میشه روی پلی2 فلش خور؟ و لطفا راهنمایی کنید چجوری اجراش کنم

علیک سلام، اجرا می‌شود فایل به صورت iso و یا bin است که راحت شبیه همه بازی های فلش خور PS2 قابل اجرا است ، فقط باید به همان روشی که بازیهای دیگر را فلش خور PS2 کردید این بازی را هم به همان روش فلش خور PS2 کنید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

AMIR سه‌شنبه 6 مهر 1400 ساعت 10:15

سلام
چجوری لباس دوم ادم ها را بگیریم
و لطفا واسه ی ps2 بازی بیشتر بزارین

علیک سلام، در کنسول PS2 قسمت به اسم Kryp دارند که باید باز کنید با امتیازاتی که به دست آوردید و بعضی لباس دوم کارکترهای بازی رو هم در قسمت Konquest میتوانید یافت کنید با باز کردن گنج ها و صندوقچه ها ، و باشد،بیشتر از کنسول PS2 بازی قرار خواهیم داد. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

محسن دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 14:05

سلام
باید فایل ها رو به هم چسباند یانه

علیک سلام، فایل چی منظورتون فایل های فشرده است؟! اگر منظورتون فایل های فشرده است که باید همه را دانلود کنید و بعد از شماره یک استخراج کنید تا به اتمام برسد‌. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

SCORPION پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 04:16

سلام چجوری در ps2 فلش خود اجرا کنم

علیک سلام،همان گونه ای که دیگر بازیها PS2 با فلش اجرا میکنید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

ارین شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 02:37

سلام داداش واقعا این برا اندروید هست؟اخه نت زیاد میبره اگه واقعا برا اندروید هست بگین تا نصب کنم سایتتون معتبره لطفا راستشو بگین اخه نوشته براps2 من این بازیو دوس دارم واقعا اگه راسته برا اندروید هست تا نصب کنم اگه برا اندرویده اموزش نصبشم بگو لطفا

علیک سلام، اگر میخواهید در اندروید بازی کنید شبیه ساز کنسول بازی را از همکارمان bestemulator بگیرید و بازی کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سبحان چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 16:08

سلام چه جوری باید این مورتال کمبتو دانلود کنم برای این گوشی؟

علیک سلام،برای گوشی هم شبیه سازش رو دانلود کنید از سایت همکارمان که گفتیم BestEmulator با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امین شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 04:00

ببخشید میشه بگید با چه برنامه ای باید این بازی ها را در کامپیوتر اجرا کنم

علیک سلام، با شبیه ساز PCSX2 که نسخه کاملش در سایت همکارمان BestEmulator موجود است ، با این شبیه ساز می تونید در کامپیوتر این بازی ها رو کامپیوتری بازی کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 18:35

ببخشید میشه اون برنامه شبیه ساز رو معرفی کنید و بگید در کدام برنامه میشه جستجو کرد

علیک سلام، در سایت همکارمان Bestemulator هست بگردید پیداش میکنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

میلاد چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 03:05

سلام و عرض ادب پلی استیشن ۲ من فلش خور هست و با برنامه فایل iso رو روی فلش میریزم و اجرا میکنم، اما چون این بازی چند پارت داره نمیدونم چجوری باید همشو تبدیل به یه‌فایل کنم در فلش.. میشه راهنمایی کنید لطفا

محمد جواد پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 15:03 http://خیابان مصطفی

مغازت کوجان

علیک سلام،فعلا ما آنلاین می کنیم و هر چه قدر آمار دانلود بازیهای سایت مان بالا تر رود با بازدیدهای آن بهتر است. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

مهدی جمعه 24 بهمن 1399 ساعت 22:56

سلام این پارت های بازی رو شبیه ساز ps2 رو اندروید هم کار میکنه ؟

علیک سلام،خود بازی مخصوص Ps2 هست شما کامل دانلودش کنید و روی شبیه سازش به خوبی نصب کنید مشخص جواب میده. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

متین جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 02:39

سلام ایا اگه یک پارتشو دانلود کنم میاد یا همشو باید دان کنم

علیک سلام، باید کامل همه پارت های بازی را دانلود کنید اگر میخواهید که بازی را کامل بگیرید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

متین پنج‌شنبه 16 بهمن 1399 ساعت 18:10

سلام روزتون بخیر مورتال کمبت ارماگدون برای شبیه سازwii میشه بازی کرد شبیه ساز اندرید ممنون بابت سایتتون❤

علیک سلام، این مورتال کمبت PS2 هستش نمیشه با شبیه ساز wii بازی کرد ، شما صبر کنید نسخه مخصوص wii آن را قرار خواهیم داد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

متین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 22:50

سایتتون لینک درست من دوبار دانلود کردم همه چی درسته واینکه همه پارت بایدی دان کنم

خواهش میکنم، بله،باید همه لینک ها به درستی دانلود شوند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

متین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 19:02

ببخشید من مزاحمتون میشم

علیک سلام، بفرمائید

متین دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 17:38

سلام میشه مورتال کمبت ارماگدون درpspبزارید ویک پارتی باشد

علیک سلام، به محض انتشار حتما. بعد ما را حمایت کنید ، ما درگاه پرداخت شخصی سایت را راه اندازی کرده ایم با نام حامی خود ، پس لطفا. بازدیدکنندگان محترم و گرامی ما را حمایت کنید تا به توانیم به سرعت عمل کرد سایت بهبود ببخشیم . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

متین سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 23:03

سلام سایتتون عالی فقط من میخوام مورتال کمبت ارماگدون دانلود کردم ومیخوام تو اندرید اجرا کنم اگه اموزش داشت خیلی خوب میشد ممنون میشم جواب بدین

علیک سلام، برای دیدن آموزش اجرای بازیهای PS2 روی اندروید اول جهت دانلود شبیه سازش برای اندروید به همراه دانلود بایوس آن به سایت همکار ما Best Emulator که در آخر همه پست های خود درج کرده ایم بروید و بعد برای دیدن آموزش اجرای بازیهای PS2 روی اندروید میتوانید به کانال آپارات ما و Bsst Emulator سری بزنید و در آنجا هم دنبال کنید ما را. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

متین سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 09:24

سلام این بازی برایpspشبیه ساز هم اجرا میشه واینکه زدینps2شبیع ساز میشه تو اندرید بازی کرد

علیک سلام، نه،این بازی فقط با شبیه ساز PS2 اندروید و کامپیوتر قابل بازی است و همین طور درون کنسول خود جور دیگری قابل بازی نمی باشد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

M.F شنبه 6 دی 1399 ساعت 14:10

سلام میخواستم بدونم این بازی رو روی اندروید اجرا میشه و اینکه تفاوت پارت ها در چی هست؟ممنون.بازی هاتون خیلی عالیه.

علیک سلام، بازیهای چند پارت هستند برای این که کاملا اجرا بشن باید تمامی پارت هاشون دانلود بشن ، برعکس تک پارت ها.اجرا شدن که اجرا میشه فقط باید شبیه سازش را از همکارمان بگیرید لینک سایت ش رو همیشه آخر هر پست می ذارم. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

علی جمعه 28 آذر 1399 ساعت 03:25

سلام داداش اگه میشه توی روبیکا ی کانال بزنید اونجا هم بازی قرار بدید دمتون گرم
بازیهاتون حرف نداره

علیک سلام ،کانال روبیکا خود را هم راه اندازی کردیم فقط مشترکین میخواهد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

JAVAD دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 10:28 https://bestconsole.blogsky.com/

سلام خدمت شما دوست عزیز. گفتم اگه امکان داره بیش تر به PSP بپردازی تا کنسول های دیگه. ممنون میشم

علیک سلام،باشد.خواهش میکنیم،اما باید درخواستی های بازدیدکنندگان را هم فراهم بکنیم هر چند که سرور داخلی ایراد دارد و گاهی خطا میدهد در آپلودها. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد