سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی کمیاب تیکن Tekken 7 Global Prime 4 برای PSP

http://s17.picofile.com/file/8412149076/Tekken_7_Global_Prime_4_PSP_cover.jpg

بازی تیکن 7 گلوبل پرایم فصل چهارم در سال 2020 پیش شروع این فصل سری بازی تیکن 7 برای کنسول PSP رقم خورد و کلیک خرد و پیش از شروع اولین تیرنر از تیکن 7 فصل چهارم ، تیکن 7 گلوبل پرایم فصل چهارم خود را حاضر کرده بود و بعد از تکمیل شدن این بازی تیکن 7 گلوبل پرایم فصل چهارم خود را تکمیل ساخت و محبوبیت خود را در میان طرفداران کنسول PSP افزایش داد.در این نسخه شاهد حضور Negan جزو لباس دوم Howarang هستیم و کارکتر Leory و Fahkumram و Devil Kazuya روی لباس اول Devil Jin و کارکتر فصل چهارم Kunimitsu 2 به همراه کارکتر Zafina جدید که Kunimitsu 2 روی لباس دوم Zafina است و Zafina جدید روی لباس اول و دیگر کارکترهای جدید.

لینک دانلود مستقیم:

T7GP4-PSP-p1

T7GP4-PSP-p2

لینک دانلود کمکی:

T7GP4-PSP.p1

T7GP4-PSP.p2

با خیال این بازی را برای کنسول خود دانلود کنید و بازی کنید.هم در کنسول و هم کامپیوتر و هم اندروید،فایل تمام کامل است بازی کنید و لذت ببرید.و جهت اجرای این بازیها در کامپیوتر خود یا گوشی خود به سایت زیر بروید و روی نام سایت زیر کلیک کنید و واردش شوید و برنامه لازمه رو دانلود کنید:

Best Emulator

نظرات 96 + ارسال نظر
Aneil Jan سه‌شنبه 6 دی 1401 ساعت 01:26

سلام خیلی ممنون از سایت تو ببخشید من بازی رو دانلود کردم ولی نمی دوم چتوری بایت نصبش کنم اگه میشه جواب بدین مرسی

علیک سلام،داخل چه سیستم عاملی میخواهید نصب کنید،کنسول یا کامپیوتر!؟باید خوب بگید که بتونم راهنمایی تون کنمبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

علی چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 17:52

خوب است.

مهدی دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت 21:18

سلام لینگ کمکی رو هم باید دانلود کنیم

علیک سلام، اگر با مستقیم کامل دانلود کردید نه لازم نمی‌شود.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

سلام و تشکر از سایت خوبتون ، میخواستم بدون پکیجی ندارین که مستر کد های نیگان و کُنیکمتسو و گیگاس و لاکی چولو رو داشته باشه ؟

علیک سلام، چرا داریم باید وقت کنیم قرار بدیم و آیکونی براشون انتخاب کنیم،آیکونی برای پستشون. با تشکر از زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یوسف پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 ساعت 08:50 http://www.yousof.merza.com

سلام به سایت خوبتون ایاداخل این نسخه میشه هنرخشم زد ایاهنرخشم همه شخصیت هاروداره ویک چیزدیگه چجوری این هنر خشم هاروفعال کنم

علیک سلام، برای فعال سازی هنر خشم به روش فعال سازی cheats باید برید و کنترل ها رو برای هنر خشم تنظیم کنید،کدهای هنر خشم رو جداگانه قرار دادیم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

یوسف شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 21:31 http://WWW.YOUSOF.MERZA.COM

سلام به سایت خوبتون من این بازی رودارم
من همه کاراکترهای بالاروپیداکردم فقط یک سوال اگر وجینپاچی روچطور انتخاب کنم

علیک سلام، جین پاچی انتخاب نمیشود‌.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

یوسف جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 22:44 http://www.yousof.merza.com

ببخشید من اندریدم ورمم 5.1.1هست میتون
از هنرخشم استفاده کنم گوشیمم مدل جی5 نسخه 2015هست

آره،اگه ارور نده سیستم تون مشکلی نداره،تغییر نام پروفایل بازی رو هم برای بخش آنلاینی گفتم که اگه وصل شد به مشکل برنخورید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یوسف جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 21:42 http://www.yousof.merza.com

سلام یه سوال داشتم ایامیشه اوگر جین پاچیرو بازکرو<br>
،یک سوال دیگه هم داشتم اینکه چرا من داخل تمرینی اسم کینگ وارماکینگ یا هرشخصتی تیک کنارشومیزنم<br>
بازی یک هشدار میده که که پاینشه یک نوشته انگلیسی <br>
هست ولی دمتون گرم بابت بازی خفنی که توسایتتون قراردادید من که خیلی حال کردم مخصوصابایوشی میتثو ببخشید بابت غلط املای شرمنده واقاشرمنده<br>
درظمن ممنون که خیلی زودجواب میدید

علیک سلام، خواهش میکنیم، اون هشدار میاد چون ذخیره custom های کارکتر و بازی حذف میشه اما میتونید بدون این که ذخیره بازی حذف بشه ، اسم پروفایل تون رو عوض کنید داخل بازی.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یوسف جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 12:55 http://www.yousof.merza.com

سلام به سایت خوبتون وهمینطور همکارن زحمتکش من چندسوال داشتم اول اینکه کدوم شخصیت ها هنرخشم دارند وکدوم ها ندارند دوم اینکه ریجارت شخصیت هارا چطور فعال کنم وردکدوم بخش ها میشه ریجارت هارو زد تو بخش داستانی تمرینی یا اون بخشی که خودت یک اتاق میسازی وهردوشخصیت رو انتخاب میکنی واینکه بعضی از شخصیت های دیگه که تو لباس های دوم یااول شخصیت های جدید نبودند روچطور بازکنم سوم این که چطور بخش آنلاین رو برم

علیک سلام، به صورت جداگانه کدهای ریج آرت رو گذاشتیم،فعال کردند و روشن کردنشون مثل فعال سازی رمز هاست داخل PSP و شبیه سازش ، به محض فعال سازی همه جا قابل اجرا هستند و اگر می‌خواهید با ریج آرت کارکترها امتحان کنید به بخش تمرین برید.همه کارکتر باز هستند و بعضی از کارکتر روی لباس دیگر کارکترها قرار گرفتن برای فهمیدن وارد بخش custom های کارکترها بشید میتونید پیدا کنید.بخش آنلاینی به دلیل قطع بودن سرورهای PS2 و PS3 و PSP در داخل کشور فعلا این بخش کار نمی کند اما آموزش های قرار خواهیم داد برای آنلاین بازی کردن بازی های که بخش آنلاین دارند.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یوسف پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 20:33 http://www.yousof.merza.com

ممنون از سایت خوبتون بابت این بازی های کمیابی هیچ گیرنمیاد برای مامیزارید

خواهش میکنیم با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

یوسف پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 19:22 http://www.yousof.merza.com

سلام مجددبه سایت خوبتون وقتی دوتاشون دانلودکردم چیکار کنم کدوم استخراج کنم تا بازی ارتقابدم

علیک سلام، فایل ها رو کامل دانلود کردید خوب از پارت یک شروع میکنید تا وقتی تکمیل بشه،یعنی وقت از پارت یک شروع میکنید به بعد کامل استخراج میشه.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

یوسف پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 06:29 http://www.yousof.merza.com

باسلام برای جایگزین فقط فایلpspبازی انتقال بدید داخل فایل psp شبیه ساز وبعد دوباره روی همون فشاربدید و روی انتقال به کلیک کنید وهمنجور روی خوب بزنید بعد که این کاروکردید وقتی دوتاگزینه میاد تیک کناری شو فعال کنید وروی (نوشتن روی) کلیک کنید تا جایگزین بازم ازسایت خوبتون بابت این بازی های خوبی که میزارید ممنون

علیک سلام، خواهش میکنیم. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

Hh جمعه 19 آذر 1400 ساعت 21:22

چطور میتونم فایل داخل PSP رو جایگزین کنم جواب بدید

علیک سلام، با برنامه مدیریت اندروید یا همان es file explorer میتونید این کار رو به راحتی انجام بدید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 17:57 http://Sobhan AAA

سلام تیکن ۴ هم دارید

علیک سلام، بله،تیکن ۴ هم برای PSP و PS2 موجود هستند‌.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 17:07 http://Sobhan AAA

سلام شبیه ساز برای تیکن ۵ ps2 روی گوشی میخام منظورم برنامه هست چند نفرید که سریع همرو جواب میدهید

علیک سلام، برای شبیه ساز PS2 اندروید هم با همکارمان bestemulator حرف بزنید در سایتش .با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 17:04 http://Sobhan AAA

سلام ببین منظورم شبیه ساز برای گوشی بود بعد هم امگا رو من هرچی سرچ می کنم نمیاره

علیک سلام، تیکن بزنید همه سری های این بازی به نمایش در میاد در سرچ سایت.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 10:33 http://Sobhan AAA

امگا کی میاد

تیکن ۷ امگا اومده،سرچ کنید،می‌بینید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 08:38 http://Sobhan AAA

یک شبیه سازps2 وps3برام اسمش رو تایپ کن شمارت هم بهم میدی آدرس کانالتون هم بده جنسیت خودت هم بگو دمت گرم

علیک سلام، فازتون چیه؟!این ها رو میخواین چیکار؟!شبیه سازها رو به همکارمان در bestemulator سفارش بدید،براتون گیر می آورد.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

امیرسلام چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 13:29

سلام ببخشید چطور با شخصیت های اصلی بازی کنیم آخه آکوما خودش نیست و همینطور بقیه

فعلا، patch و dlc باب این موضوع و حرف شما درست نکردند یا منتشر نکردند.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Sobhan دوشنبه 1 آذر 1400 ساعت 14:02 http://Sobhan AAA

کدوم قسمت کد ها هست و چجوری دانلودش کنم

قسمت رمزها و ترفندهای سایت هست،کلیک کنید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

سبحان سوسن ابادی یکشنبه 30 آبان 1400 ساعت 16:43 http://sobhan AAA

کد هاش کجا هست و چه جوری فن آخرشون رو فعال کنم سریع

کدها درون بازی هستند و جدا گانه هم قرار دادیم،برای فعال کردن فقط کافیه روی بعد از انتخاب کارکتر تون بعد در قسمت رمز روی نام آن کلیک کنید و بعد کدهای هنر خشم رو بزنید،تمام.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard پنج‌شنبه 20 آبان 1400 ساعت 16:54

یک سوال دیگه داشتم
تو کدام پوشه استخراج کنم تو obb
یا rar ???

علیک سلام، داخل اندروید نیازی نیست این بازیها رو داخل obb ببرید فایل PSP درون memstick شون رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنید کافیه.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 14:06

خب پس چجوری فایل memetic راجایگزین فایل psp اندروید کنم

علیک سلام، برای گوشی اندروید به شما گفتم باید چیکار کنید وارد فایل memstick بازی بشید و فایل PSP درونش رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنید،تمام.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard سه‌شنبه 18 آبان 1400 ساعت 17:59

خب شمارتو میدی بهم بگی من اینطوری متوجه نمیشم

علیک سلام، خیر،متاسفانه،نمی توانیم با ایمیل پشتیبانی در تماس باشید با استفاده از ایمیل خود که در نظرات ثبت میکنید،البته اگر واقعا مشکل داشتید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard شنبه 15 آبان 1400 ساعت 18:56

ببخشید چگونه میتوانم بازی را دانلود کنم یعنی کدوم فایل رو دانلود کنم و در چه پوشه ای استخراج کنم

باید هر دو پارتش رو دانلود کنید و از rar شماره یک بازش کنید بعد از این که هر دو رو دانلود کردید،اما کجا میخواهید استخراجش کنید؟!برای کامپیوتر کار خاصی نمیخواد اما برای اندروید باید فایل PSP درون memstick بازی رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنسول نسخه اندروید کنید تا بازی ارتقا یافته در خدمت تون باشد.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ps چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 10:41

سلام خسته نباشید من بازی رو دانلود کردم همه چی رو میاره اگه میشه ریج ارت شخصیت ها رو بهم بگید چطور بدست بیارم؟

علیک سلام، میتونید به صورت جداگانه هم دریافت کنید ، اگر درون خود بازی قرار گرفته است فقط کافی است روی نام کارکتر بازی کلیک کنید تا کارکتر ریج آرت بزند درست مثل cheat زدن است . با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

سجاد یکشنبه 7 شهریور 1400 ساعت 13:57

سلام میشه دانلودشورایگان کنید چون باکانال RARخیلی سخته ولی بافایل ZIPباشه بهتره چون سریع دانلودمیشه وسریع هم بازی روشروع میکنی.

علیک سلام، دانلودش رایگان است و اگر فایل zip قرار دهیم احتمال خراب شدن فایل بالا می رود و نوع سرعت دانلود فقط به مدل و نوع قدرت و سرعت سرور شما بستگی دارد نه ما با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

amir چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 13:04 https://bestconsole.blogsky.com

سلام ببخشید چطور میتونم چیت برای باز کردن آکوما و جینپاچی رو پیدا کنم؟؟

علیک سلام، در قسمت کدها موجود هستند . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ابوالفضل پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 19:33

سلام این بازی شخصیت hwoarang رو داره؟
لطفا سریع جوابمو بدید

علیک سلام، بله،دارد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

hedi شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 23:11 http://gravatar.com

ببخشی رو اندروید جواب میده اگه بشه خیلی خوب میشه

علیک سلام، بلی،جواب میده فقط باید قبلش شبیه سازش رو توی گوشی نصب کنید و بعد بازی رو دانلود کنید و فایل PSP درون memstick رو جایگزین PSP شبیه ساز کنید و iso بازی رو هم یک جای همون نزدیکی ها بگذارید تا سریع بازی رو شروع کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امین سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:13

:سلام میشه اطلاعات در مورد تیکن ۷ تاریکی بدین

علیک سلام، تیکن ۷ تاریکی نسخه متفاوت و کامل تر Tekken 7 premium است. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امیر یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 15:51

سلام چطور باید شخصیت های ردیف اول مثل جینپاچی یا اوگر رو باز کنم

علیک سلام،جین پاجی کدها شون گنجانده شده . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

ممد سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 23:27

چگونه برای موبایل دانلود کنم؟؟؟

برای موبایل میخواهید دانلود کنید باید وارد سایت همکارمان Bestemulator شوید و شبیه سازش رو دانلود کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Shahin یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 ساعت 14:26 http://Bestconsole.blogsky.com

عرض ادب و احترام و خدا قوت تشکر بلبت سایت عالیتون،

علیک سلام، خواهش میکنیم با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سبحان پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 13:54

سلام خیلی متشکرم از بازی زیباتون فقط یک سوال ببخشید چگونه بازیکنان ردیف اول مانند آکوما شاهین و... را فعال کنم. خیلی ممنونم

علیک سلام، آکوما و شاهین ،آکوما روی هیاچی قرار گرفته است و شاهین هم روی یکی از لباس های میگل شما انتخاب کنید خودشون فعال هستند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

عرشیا پنج‌شنبه 19 فروردین 1400 ساعت 13:52

سلام ببخشید یک سوال داشتم چطوری فینیشر بزنم هر کاری کردم نمیشه

علیک سلام، برای این کار کد ریج آرت کارکتر مربوطه را در قسمت cheats می زنید و روش فعال شدن شدن آن ها هم اینگونه است بعد دیگه دکمه ها به خوبی فشار دهید تا کارکتر یکی از ریج آرت های مربوطه خود را بزند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام
من تمام تیکن های سایت شما و بقیه سایتهارو دانلود کردم و نکات مثبت همشون داخل یه تیکن جمع کردم برای مثال تمام ریج آرتها٬کد ریج آرت شخصیت های جدید (آکوما٬دویل‌کازویا و....) و حتی کد بازکردن آزازل و نانسی و........
اگر خواستید به ایمیلم یا تلگرامم یک پیام ارسال کنید تا من اون رو رایگان در اختیار شما عزیزان قرار بدم
من همیچنین یک ویدیوی آموزشی برای انتقال پوشه ها به مکان مناسبش تهیه کرده ام (فایل قابل اجرا بر روی ویندوز٬اندروید و کنسول میباشد)

ایمیل: alinejati182@gmail.com
تلگرام: King_cool_10@

علیک سلام، با تشکر از کمک شما بازدیدکننده گرامی و عزیز به دیگر بازدیدکنندگان گرامی با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام ریج آرت کازویا رو داره؟

علیک سلام، شاید چون ریج آرت ها که در قسمت کدها هستند خیلی زیاد اند . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمد رضا چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 11:44

ببخشید چطوری ریج ارت رو فعال کنم

علیک سلام، ریج آرت را مثل دیگر کدهای PSP فعال می کنید فقط روی نام شخصیت انتخاب کرده و مورد نظر خود کلیک نمایید بعد خواهید دید که ریج آرت اش فعال است. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام مجدد عرض میکنم
میشه بگید ریج آرت کدوم شخصیت ها توش نیست؟

کاراکترهای جدیدش دیول کازویا و غیره با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام ممنوناز سایت خوبتون تا حالا هر چی خواستم از سایت شما دانلود کردم ممنون _ فقط چنتا سوال داشتم اونم ۱_اینکه تمام ریج آرت ها هستن؟(هرکدوم که نیستن رو بگید لطفاً)
۲_آزازل و نانسی هم کدهاش هست؟
(چون یکی دیگه دانلود کردم از این سایت که کد باز شدن آزازل و نانسی رو نداشتن)
اگر جوابمو بدید ممنونتون میشم

علیک سلام،بعضی از کاربران سایت ما پیش دستی کردند کد بازی کردن با ازازل و نانسی را درون بعضی ای نسخه ها گنجانده اند اما بعضی ها فقط کد ریج آرت را گذاشته اند و کد بازی با آزازل و نانسی را نگذاشته اند. با تشکر از نظرات شما بازدیدکننده گرامی

Ahmad جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 20:02

با سلام مجدد مشکل همینجاست اگه غیر فعالش هم کنم بازم ادامه میده اصلا تموم نمیکنه
لطفا بگین چی کار کنم
بازم ببخشید

قبل زدن master code و کد نام کاراکتر روی چه کد دیگری زدید که مانع غیرفعال سازی کد هنر خشم این شخصیت شده است؟ چون فقط برای فعال سازی و غیر فعال سازی هنر خشم کاراکتر فقط باید روی نام آن ها می زدید و بعد اگر هنر خشم نمی خواستید تیک آن ها را بر می داشتید . تمام با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Ahmad جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 12:45

با سلام خدمت مدیر سایت بازم دمتون گرم بابت این بازی با حال فقط یه سوال داشتم کد های تقلبش چطور کار میکنه من روی جین که میزنم خودش کار میکنه اصلا از کنترل خارج میشه تا اخرین جونش فقط هنر خشم میزنه نمیزاره فن اجرا کنم اگه میشه بگید چطوری کد هاشو فعال کنم
با تشکر

علیک سلام،خوب وقتی که هنر خشم رو میزنه یعنی کدش فعال شده فقط کافی است برید کد هنر خشم همان شخصیتی رو که انتخاب کردید را غیر فعال کنید. در قسمت cheats با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ابوالفضل چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت 14:49

ببخشید هر کاری میکنم نمیشه آنلاین بازی کرد
باید چه کاری انجام بدم؟

علیک سلام،فقط کافی است نام پروفایل بازی را تغییر دهید بدون این ذخیره بازی دستکاری شود بعد اگر همه مشابه مشکل شما داشتند می گویم یکی از کاربران ویدیوی باب این مشکل برای ارسال کند تا در کانال قرار دهید و سپس در سایت اگر وقت شد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمد شنبه 18 بهمن 1399 ساعت 11:30

دمتون گرم
واقعا عالیه

خواهش میکنیم با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Devil Jin جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 12:57

چطوری باید ریچ ارت دوم هیهاچی بزنیم

برای فعال سازی ریج آرت هر دو گزینه نام شخصیت مورد نظری که انتخاب کردید رو فعال کنید بعد مثل تیکن ۷ درون تیکن ۷ گلوبل هم به همون روش می توانید ریج آرت شخصیت ها را فعال کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Devil Jin جمعه 17 بهمن 1399 ساعت 01:24

کد اکوما هم وجود داره

علیک سلام، خیر ، تنها شخصیتی که فعلا کد آن ساخته نشده است همین شخصیت است فعلا کد ریج آرت آن موجود نیست. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ابوالفضل سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 02:00

عزیز میشه یه زمان مشخصی رو برای موقع انتشار گلوبال پنج بگید تا منتظر نمونیم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦♥️⁩⁦❤️⁩

فعلا زمان مشخصی ندارد که به شما بگویم اما به محض انتشار در سایت قرار خواهیم داد مثل دیگر سری های آن . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ابوالفضل دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 15:20

سلام عزیز
ببخشید من یه مشکل بزرگ موقع ریج آرت زدن دارم
اینکه اول ریج آرت و آخر ریج آرت صفحه لرزش شدید داره
ممنون میشم راهنماییم کنید

علیک سلام، صفحه لرزش شدید داره اگر این مشکل مربوط به کامپیوتر باشد با تنظیم پردازش کننده شبیه ساز به Directx 9 این مشکل حل می شود کیفیت 4k خواهد شد.اما اگر این مشکل مربوط گوشی اندروید باشد باید شبیه ساز را تنظیمات اش را با تنظیمات گرافیک گوشی خود هماهنگ سازید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Ali جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 19:15

مرسی ازتون بابت جواب..اخه دوتا پارت دانلود کردم با هردو پارت جداگانه اینکارو بکنم؟

خواهش میکنم،دو پارت بازی را به صورت کامل دانلود کنید ، بله ، روش یکی هست. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد