سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی تیکن تگ تورنومنت Tekken Tag Tournament 2 Global برای PSP برابر با نسخه های PS3 و Wii U و XBOX

http://s14.picofile.com/file/8410126292/tekken_tag_tournament_2_cover_PSP.jpg

بازی تیکن تگ تورنومنت 2 نسخه برابر با PS3 و Wii U و XBOX ONE و XBOX 360 است این نسخه در سال 2020.10.6 برای کاربران کنسول PSP منتشر شد و تمام و کمال بوده و چندی از کارکتر فعلا درون این نسخه قرار نگرفته است.

لینک دانلود مستقیم:

TTT2G-p1

TTT2G-p2

لینک دانلود کمکی:

TTT2G.p1

TTT2G.p2

با خیال این بازی را برای کنسول خود دانلود کنید و بازی کنید.هم در کنسول و هم کامپیوتر و هم اندروید،فایل تمام کامل است بازی کنید و لذت ببرید.و جهت اجرای این بازیها در کامپیوتر خود یا گوشی خود به سایت زیر بروید و روی نام سایت زیر کلیک کنید و واردش شوید و برنامه لازمه رو دانلود کنید:

Best Emulator

نظرات 35 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 16 مرداد 1402 ساعت 00:27

سلام

علیک سلام با تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

مهدی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 19:50

آقای سازنده کی اون خواسته های من انجام میشه من صبر تموم شده

با این سرعت نت باید مثل همه صبر کنیدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 12:41

آقای سازنده من دیگه یک خواسته دارم و تمام خواستم اینکه مکان ها تیکن تگ تورنمنت رو کاملا با موزیک رو با مکان خودش رو در این بازی جای بدید من ممنون شما و همکاران شما میشم من اینقدر تیکن رو دوست دارم وقتی بازی میکنم مثل خود تیکن PS4 .XBOX یا کامپیوتری باشه ❤ و اگر هم بگید کی این خواسته های مرا انجام بدید ممنون میشم با تشکر از شما و همه عزیزانی که خواسته های مرا انجام می‌دهند و ممنون از سایت خوبتون Beaconsfield. همه‌ی شما عشقید ❤

علیک سلام،باشد،اما فعلا کلی درخواست از قبل داریم که اونا رو باید انجام بدیم بعد بریم سراغ بقیه اما مطمئن باشید درخواست شما انجام میشهبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 13:54

اگه میشه و زحمتی نیست رنگ لباس هاشون رو شفاف و براق کنید مثل تیکن۷ گلوبال پرایم۶ اگه اینجوری باشه یعنی دارم تیکن6 خودمون رو بازی میکنم یکم تغییرات روی کاراکتر ها ولباس شون انجام بدید عالی

باشدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی دوشنبه 28 فروردین 1402 ساعت 13:23

سلام ببخشید دوباره مزاحم میشم میخواستم بگم که کاراکتر هیهاچی چرا تو بازی جوان نیست کد تقلب هم میزنم و همچنین کاراکتر forst law و دویل کازویا که لباس شون اصلا نیست چرا اینطوری هست من تیکن تگ تورنمنت۲ Luchki mod رو نصب کردم توی اون هست ولی توی این نیست من بخاطر آهنگ اش نصب کردم ولی اون کاراکتر های که گفتم لباس شون نیست اگه زحمتی اون لباس سه تا کراکتری گفتم اگه بذارید ممنون میشم با تشکر ممنون از سایت خوبتون❤

علیک سلام،باشهبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

مهدی جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 00:08

سلام بازی تون وسایت تون واقعا عالی میخواستم بگم اگه میشه تیکن تگ تورنمنت۲ اصلی یعنی صدا و آهنگش مثل تیکن تگ های توی کامپیوتر باشه❤

علیک سلام،تیکن تگ ۲ نسخه Wii u موجوده اگه منظورتون اون نسخه است،بقیه نسخه هاش مثل PS3 و XBOX شم هر موقع کامل آپلود شد قرار خواهد گرفت،اصلی و فرعی چه صیغه ای،هر بازی patch و dlc داره با این گفته ها شما هر بازی که complete و نهاییشم منتشر بشه فرعی محسوب میشه،پس پسوند بی خودی به بازیها نچسبانیدبا تشکر از نظرات شما بازدید کنندگان گرامی

امیرحسین چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 17:49

بله ممنون میشم اگه قرا بدید،و اینکه من واقعا سایت شما رو خیلی دوست بخصوص سری بازی های تیکن که قرار می‌دهید فقط لطفا کیفیت این سری بازی ها رو بالا ببرید ❤

علیک سلام ،وقت کنیم و سرعت نت بالا باشد،حتمابا تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی و عزیز

امیرحسین چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 11:21

سلام،می خواستم بدونم چطور باید کاراکتر ها رو تو بازی عوض کنم مثلا لارس رو با جین تعویض کنم چون از تو فیلم چیزی متوجه نشدم.ممنون از سایت خوبتون❤

علیک سلام ،برای تیکن تگ ۲ PSP هم کد تگ دارد اما فقط مخصوص اتاق practice یا تمرین است هنوز کدهای تگ برای بخش های story mode و arcade تعبیه نشده است،اگر بخواهید کدهای تیکن تگ ۲ PSP را هم به صورت جداگانه قرار خواهیم داد با تشکر از نظرات زیبا شما بازدید کنندگان گرامی

مجتبی جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 21:08

سلام..خدا قوت..لطفا چگونگی اجرای بازی تیکن تاگ ۲ بر روی گوشیهای آندرویدی..گوشی من Y 7 است.

علیک سلام، باشد،وقت کنیم و آپلودر سایتمونم رو به راه شد،حتما،آموزش رو قرار میدیم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

رضا سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 19:11

سلام ببخشید یک سوال داشتم من میخوام ریچ ارت بزنم ولی اون کد های تقلبیش نیست؟؟

علیک سلام ،برای بازی تیکن تگ ۲ PSP کد هنر خشم درست نکردند،متاسفانه.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

امیر چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 13:40

سلام چطور میتونم فایلPSPداخل پوشه رو جایگزین فایل PSP کنم

علیک سلام، گوشی تون اگه فارسی هست ؟ باید فایل es explorer file رو نصب کنید اگه گوشیتون در زمینه انتقال و رونوشت مشکل داره،خوب،بعد این که با rar فایل رو استخراج کردی با es file explorer فایل که نصب کردی و بازکردید وارد قسمت فایل بازی میشوید و فایل iso رو جدا کرده و فایل PSP درون memstick رو اگر می‌خواهید کامل فایل رو کامل رونوشت کنید رو برش بزنید و اگرم می‌خواهید کپی کنید روی کپی بزنید و بعد این مراحل وارد فایل PSP شبیه ساز شوید و بعد این که اعلان برای کپی پست فایل آمد روی گزینه روی نوشت کلیک کنید،تمام،بازی ارتقا یافته PSP در خدمت تون آماده است.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard یکشنبه 23 آبان 1400 ساعت 10:52

برای تیکن گلوبال هم همینطور هست

بله،به همین روش. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard شنبه 22 آبان 1400 ساعت 18:46

سلام میشه بگید چجوری میتونی تمام کاراکتر های تیکن گلوبال پرایم 5 را باز کنیم
وهمینطور تگ تورنومنت

علیک سلام، پاسختون رو دادم.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

Ard شنبه 22 آبان 1400 ساعت 18:26

ببخشید چگونه همه ی کاراکتر هارا باز کنم

علیک سلام، همه کارکترهای تیکن باز هستند فقط داستان هاشون بسته اند اما اگر سیو بازی رو باهاشون قرار بدید و روی profile کلیک کنید میتونید سیو صددرصد رو به نام خودتون تغییر بدید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

نا شناس شنبه 22 آبان 1400 ساعت 15:12

سلام من میخام بازیو در شبی سازppssppنصب کنم باید چیکار کنم

علیک سلام، کار خاصی نمیخواد فقط شبیه ساز کنسول رو درون گوشی تون نصب داشته باشید و بعد بازی رو دانلود کنید و iso بازی رو روی فضای گوشی داشته باشید و فایل PSP درون memstick بازی رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنسول کنید،تمام،بازی ارتقا یافته در خدمت شما ست.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

امیر حسین حسینی پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 15:32

خب پس کدومشو دانلود کنم

همه شون رو دانلود کنید بعد بگید کجا می خواهید بازی را اجرا کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امیر حسین حسینی پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 ساعت 14:08

سلام ببخشید من دوتاشو دانلود کردم ولی نمیدونم چجوری بیارمش باید دوتاشو استخراج کنم؟ باید چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید لطفا آموزش را از طریق z archiver بهم بگید ممنون

علیک سلام، اگر بازی را کامل میخواهید باید کامل دانلودش کنید.بعد وزن این بازی بالاست و روی سیستم عامل های ضعیف جواب نمیدهد و تازه شبیه سازش هم تکمیل نیست و پشتیبانی خوبی ندارد از Directx . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Redmi not 9 شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 09:38

نیم بها هست؟؟؟؟؟

بله،نیم بها هست. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Ahmad دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 19:23

با سلام خدمت مدیر سایت، یه سوال داشتم آیا میشه بازی های ارتقا یافته psp رو توی ps2 بازی کرد یا نمیشه ؟
ممنون میشم ❤❤

علیک سلام،خیر.بازیهای ارتقا یافته PSP مخصوص خوده کنسول PSP و شبیه ساز اندروید و کامپیوتری آن می باشند و در دیگر کنسول ها مثل PS2 پشتیبانی ندارند و نمی شوند که اجرا شوند.متاسفانه با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Mobin جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 14:45

سلام ببخشید اقا حجم این بازی چقدر هست

یک گیگ و خرده ای بعد از خارج شدن از حالت فشرده با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

ممد سه‌شنبه 23 دی 1399 ساعت 10:02

سلام و خسته نباشید میشه بگید چطور بازیو رو pc اجرا کنیم من دان کردم نمیدونم چکار کنم با امولیتور کجارو باید باز کنم اگه ممکنه به ترتیب . مختصر بگید ممنون از سایت خوبتون

علیک سلام، با شبیه ساز PPSSPP نسخه PC خیلی آسان اجرا می شود فقط کافی است نام پوشه شبیه ساز PPSSPP را به عنوان و نام بازی تغییر دهید و بعد فایل های دانلود شده بازی Iso و memstick جا گزاری و جایگزین کنید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

hossein سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 05:00

سلام
میشه آموزشش رو بزارید چون ۲ تا پارته
بعدشم ۲ فایل Iso هست که حجم هردوشون مثل هم هست

بازی ها چند پارت باید هر دو پارت ش را کامل دانلود کنید اگر بازی را میخواهید دریافت کنید بعد یک فایل iso بیشتر نیست با memstick ش که شامل upgrade و ذخیره بازی و در این موارد سیستمی می باشد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

یاسین یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 10:17

سلام بابت تمامی مود های تیکت ازتون ممنونم فقط میشه hd texture های تیکن 6 رو هم قرار بدید

علیک سلام، باشد.اما نسخه HD تیکن ۶ هم کمی پرحجم خواهد بود. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

راکستار دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 10:49 http://bshop.in

سلام دوست عزیز لطفا اگه میشه بازی مود شده the last of us برای psp قرار بدید ممنونم تشکر

باشد به چشم اگر توانستیم و وقت شد حتما با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

ronagh شنبه 3 آبان 1399 ساعت 22:17 http://bshop.in

سلام دوست عزیز لطفا اگه میشه تیکن گلوبل جدید بزار منتظرم

بله اگر سیستم آپلود اجازه دهد و سریع و عالی باشد با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

رنگو جمعه 2 آبان 1399 ساعت 16:38

سلام با تشکر که همچین بازی هایی رو بصورت رایگان برامون قرار میدین
خواستم بگم که من یه مشکلی دارم، هر دو تا لینک رو باز کرده و فایل هارو دانلود کردم، موقع اکسترکت هم هردو فایل رو با هم اکسترکت کردم، الان روی کنسول PSP GO ریختم ولی بازی رو اصلا شناسایی نمیکنه،خواستم بدونم شما میدونید چیکار باید بکنم؟؟
ممنون

در کنسول PSP باید بازی را همراه ISO در پوشه PSP داخل memstick قرار بدید تا به صورت حالت بازی USB DRIVER بازی کنید راه دیگری ندارد با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Bestconsols چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 20:58 http://bshop.in

سلام لطفا بازی تیکن گلوبل فصل 4 قرار بدید

علیک سلام وقت کنیم و سرعت آپلود عالی باشد حتما سریعا قرار خواهیم داد با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

تیکن دارک چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 11:33 http://bshop.in

Tekken global season 4 قرار بدید لینکش تو پیام قبلی دادم تایید نکردید

لینک ها رو تایید نمی کنیم بعد سرعت اینترنت دست ما نیست که بخواهیم سریعا پست بازی را برای شما قرار بدیم بعد به درخواست هاتون گوش میدیم و حتما قرار میدهیم اما باید سرعت آپلود عالی تر از عالی باشد گرفتید؟ با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 11:59

سلام خدمت دست اندرکاران این سایت
میخواستم اگه میشه بازی تیکن5رستاخیز تاریکی را برای اندروید قرار بدید ممنون از زحماتتون

علیک سلام متشکر اما سایت ما فقط بازیهای کنسول قرار میدهد و اگر میتوانید به سایت سرپرست gamespcconvertnew درخواست تا قرار دهند با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

علی یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 15:36

با سلام لطفاًبازی2020 PESرو برای اندروید قرار باید ممنون از زحماتتون

علیک سلام اما ما بازی کنسول میگذازیم باید برای بازیهای اندروید و کامپیوتر به سایت سرپرست gamespcconvertnew درخواست بدید با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

رییس کلش شنبه 26 مهر 1399 ساعت 17:13 http://bshop.in

سلام عزیز لطفا درخواست داشتم اگه امکانش هست بازی کمیاب tekken 7 season 4 قرار بدید اینم لیکنش فایل iso:https://www.mediafire.com/file/p0azxn9brebqhry/PSP.rar/file و فایل Mod: https://www.mediafire.com/file/soly36grb84gm0k/Tekken+7+GM+S4+(iso+file).rar/file

این لینک ها مشکلی ندارند اما این بازی رو که میگید اصلا فصل چهارم اصلی تیکن ۷ گلوبل نمی شود بزودی نسخه اصل تیکن ۷ گلوبل فصل چهارم را منتشر خواهیم کرد

A پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 18:30

آقا دمتون گرم عالیییی پرتغالی مگه اینطور بازی ها توی سایت های دیگه ای پیدا میشه دمتون تیکن بعدی که آپلود کردید حتما اون قفل ها باز شده ممنون

خیلی متشکرم از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی اگر بتوانیم چشم اما بعید می توانم تا الآن کسی بتواند آن چند شخصیت مخفی که با قفل نشان داده شده است را باز کنند

Hitman شنبه 19 مهر 1399 ساعت 12:31 http://www.mediafire.com

سلام عزیز لطفا اگه میشه بازی تیکن 7 نسخه fitgirl برای کامپیوتر قرار بدید ممنونم با تشکر

اگر برای کامپیوتر آن نسخه را می خواهید باید به سایت سرپرست یعنی gamespcconvertnew درخواست دهید.ما این جا فقط بازی کنسول قرار می دهیم.

Omega پنج‌شنبه 17 مهر 1399 ساعت 20:44 http://www.mediafire.com

سلام عزیز ببخشید لطفا اگه میشه بازی خدای جنگ 3 اصلی برای psp قرار بدید منظورم نسخه ps3 با حجم 60 گیگ هست

علیک سلام،باشد منتشر شود حتما اما هیچ موقع کمتر از یک گیگ یا بیشتر نخواهد شد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

yagmoor سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 22:39 http://digikala.ir

سلام عزیز من بازی tekken global season 3 دارم اگه اینو نصب کنم مشکلی پیش نمیاد ؟

چرا داده هاشون گم می شود،باید بازی قبلی را یا یه جای دیگر ذخیره کنید یا حذف کنید و این بازی را دانلود کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد