سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.
سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت رایگان بازیهای کنسولی کمیاب در دنیا

سایت دانلودبهترین و جدیدترین و کمیاب ترین بازیهای کنسولیءدانلود از سایت ما به صورت نیم بها می باشد پس لذت شو ببرید.

دانلود بازی ساکنین شیطانی Resident Evil 6 Mod مود برای PSP درخواستی

http://s13.picofile.com/file/8399752942/Resident_Evil_6_Mod_PSP_Cover.jpg

بازی ساکنین شیطانی 6 مود برای کاربران PSP در اواسط 2020 منتشر شد و طرفداران بی شماری را مجذوب خود ساخت.و ما این بازی را به درخواست شما تهیه نمودیم.

لینک دانلود مستقیم:

RE6M-PSP-p1

RE6M-PSP-p2

RE6M-PSP-p3

لینک دانلود کمکی:

RE6M-PSP.p1

RE6M-PSP.p2

RE6M-PSP.p3

با خیال این بازی را برای کنسول خود دانلود کنید و بازی کنید.هم در کنسول و هم کامپیوتر و هم اندروید،فایل تمام کامل است بازی کنید و لذت ببرید.و جهت اجرای این بازیها در کامپیوتر خود یا گوشی خود به سایت زیر بروید و روی نام سایت زیر کلیک کنید و واردش شوید و برنامه لازمه رو دانلود کنید:

Best Emulator

نظرات 57 + ارسال نظر
Pooya سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 07:36

سلام سه فایل را دانلود کردم چطور استخراج کنم در psp بیاد

علیک سلام، از طریق کامپیوتر استخراج کنید و بعد psp تون و به اندروید ارتقا بدید.با تشکر از نظرات شما بازدیدکنندگان گرامی

امیرحسین ناصری یکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت 07:07

حجم بازی چقدره؟؟؟

یک گیگ و خرده ای

یوسف جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 11:33 http://www.yousof.merza.com

سلام ایابا فایل منیجر ورارباید اینکاروانجام بدم ویک سوال دیگه اینکه این یکی هم روش ارتقاش مثل بقیه بازی هاست یا باید فایل pspهمه پارت هارو دونه به دونه جایگزین فایل psp شبیه ساز کنم؟ باتشکر ازسایت خوبتون

علیک سلام، اگه گوشی اندروید به همون روشی که گفتم عمل کنید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

یوسف دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 11:32 http://WWW.YOUSOF.MERZA.COM

بیخشیدیک سوال داشتم خدمت شمااین که همه فایل psp هرسه فایل رو باید جایگزین
PSPکنیم یافقط یکی کفایت میکنه

منظورتون رو متوجه نشدم؟!میتونید واضح تر بگید؟!با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

داداش یه سوال دیگه برای هر پارت این روش رو انجام بدیم رفتم رو memstek پوشه پی اس پی رو جایگزین پوشه اصلی شبیه ساز کردم درسته یا فقط یه بار رو تمام بعد ایزو همون جا استخراج شده داخل پوشه گیم بمونه بازی قسمت کمپینگش داستانیه چطوره مقل پی سی و کنسول که نیست

پارت های بازی رو از پارت اول استخراج کنید کامل و بعد تمام است بازی کامل استخراج شده است و آماده نصب است،به همان روشی که گفتم در گوشی اندروید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

سلام خسته نباشید من هر سه تا فایل رو دانلود کرد بعد یکی یکی با برنامه زد ارشیو استخراج کردم حالا توی هر پارت یه پوشه memstek هست از اینجا به بعدشو نمیدونم برای گوشی نصب میکنم گوشیمم قویه چطوری جایگزین کنم با خود گوشی یا برنامه به ساده ترین روش بگید ممنون میشم با تشکر

علیک سلام، وارد فایل memstick بشید و فایل PSP درونش رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنید با استفاده از برنامه es file explorer یا هر برنامه دیگری نصب دارید.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

یوسف جمعه 22 بهمن 1400 ساعت 15:26 http://www.yousof.com

سلام برسایت خوبتون من یک سوال داشتم باید چیکارکنم که گزینه جایگزین رو نشون بده چون هرکاری میکنم کپی میکنه یا انتقال میده وگزینه جایگزین رو نشون نمیده بازم ازسایت خوبتون ممنون

علیک سلام، زبان es file explorer خوب به فارسی تغییر بدید‌.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی

علی ..... دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 02:15

سلام میشه راهنمایی کنید چه جوری دانلود کنم میخوام تو گوشی بازی کنم رزینت اویل ۶ شیبه ساز psp رو هم دارم ممنون میشم گوشم a31 سامسونگ

علیک سلام، توی شبیه ساز psp میخواهید بازی کنید فقط بازی رو کامل دانلود و بعد iso رو جای نزدیک صفحه بگذارید و فایل PSP درون memstick بازی رو جایگزین فایل PSP شبیه ساز کنید،تمام.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکنندگان گرامی و عزیز

امیر حسین شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 17:46

سلام
میگم من 3تا پارت بازی رو از لینک مستقیم دانلود کردم و همه پارت ها رو با هم در کامپیوتر استخراج کردم
بعدش ریختمش در فایل iso روی psp3000
ولی توی قسمت بازی های پی اس پی، بازی رو نشون نمیده
مشکل از psp نیست چون بازی های دیگه رو میخونه و تازه فایل بازی هم کامل استخراج کردم
بگین مشکل از کجاست؟؟؟؟؟
بازی رو روی psp3000 خودم چطور اجرا کنم؟؟؟
جواب بدین ممنون میشم

علیک سلام، متاسفانه. هنوز سیستم خوده کنسول PSP منتشر نشده است که بازیهای ارتقاء یافته اش را بخواند.نسخه ۲۰۲۱ آن در دست ساخت است این کنسول PSP G5 که میگویند قابلیت اجرا این بازیها را دارد.فعلا روی PSP Street این بازیهای جدید PSP را تست نکرده ایم. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

sasan پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 16:50

سلا در اندروید چگونه پارت ها رو استخراج وقتی استخراج میکنم بصورت تکی استخراج میشن و به iso تبدیل نمیش

علیک سلام، از پارت یک تا آخر مثل کامپیوتر بعد باید برنامه rar داشته باشید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Hossein gamer دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 19:25

سلام ممنون از سایت خوبتون من دانلود کردم خوب بود فقط اگه میشه رزیندت اویل ۴ psp رو بزارید هیجا گیر نمیاد دیگه منم اومدم اینجا حور اگه بزارید ممنون میشم

علیک سلام، خواهش میکنیم اما نظر شما نه ایمیل معتبری دارد و نه بازی رزیدنت اویل ۴ PSP وجود دارد تنها یک نسخه Mod برای این بازی ساخته شده است برای PSP . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

امیر حسین دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 18:46

الان اگه بخوایم بازی رو از ((لینک دانلود مستقیم)) دانلود کنیم،
باید یک پارت رو به دلخواه دانلود کنیم و بعد استخراج و اجرا؟ یا باید 3تا پارت این لینک رو دانلود کنیم و بعد همه رو با هم استخراج و اجرا کنیم؟؟؟؟

هر سه پارت بازی رو دانلود کنید چه بخواهید از کمکی دانلود کنید و چه مستقیم ، بلی،بعد برای استخراج درست و کامل بازی از پارت یک شروع کنید تا بازی از اول تا آخر کامل استخراج شود. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

امیررضا جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 16:30 http://http X factor USA the

سلام من الان نرسه پارت و شبیه ساز رو نصب کردم حالا چیکار کنم

علیک سلام، شبیه ساز نسخه اندروید رو دیگر؟خوب شبیه ساز رو که نصب کردید بازی رو هم دانلود کردید.داخل گوشی بازی را استخراج کنید و iso بازی رو جای بگذارید که سریع داخل شبیه ساز پیداش کنید و بعد فایل PSP بازی که درون memstick قرار داده شده است را جایگزین فایل PSP یکی شبیه ساز کنید تا تمامی ارتقا های بازی نصب شوند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امیررضا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 19:45 http://http X factor UK ltd is a great

سلام مجدد باتشکر از پاسخ دهی تون برای موبایل

برای موبایل باید قبلش شبیه سازش رو از سایت همکارمان BestEmuator که لینکش رو آخر پست قرار میدهیم برید دانلودش کنید و نصب کنید. راحت تر به شما می گویم چگونه نصب کنید. با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

امیررضا پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 02:48 http://http X factor UK for the

سلام من تا حالا بازی پارت پارت دانلود نکردم اگه میشه مراحل استخراج ونصبش رو بهم بگید

علیک سلام، برای دانلود مثل فایل های تک پارتی اول تبلیغ کوتاهی میبینید و کد رد تبلیغ میزنید و بعد لینک دانلود برای شما نشان داده خواهد شد و به همین صورت برای همه پارت های بازی باید به پیش بروید. در مورد نصب باید بدانیم در کجا میخواهید نصب کنید؟کامپیوتر یا گوشی!؟ با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Hamidreza شنبه 25 اردیبهشت 1400 ساعت 23:40

سلام ببخشید آنلاینم داره یانه

علیک سلام،بله.آنلاین هم داره با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

سلام یک سوال داشتم من هر سه پارت رو دانلود کردم می شه با شبیه ساز ppsspp gold بازی کرد؟ خیلی دنبالش بودم اخه لطفا جواب دهید و اگر می شود رزیدنت اویل 8 رو هم بزارید من تو pc بازی کردم دوست دارم تو موبایل هم بازی کنم ممنون

علیک سلام، بله.می شود با نسخه جدید PPSSPP GOLD هم بازیش کنید. باشد ، اگر پیداشد قرار خواهیم داد . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

Mahdiyar یکشنبه 22 فروردین 1400 ساعت 16:11

سلام من می خواستم بازی رزیدنت اویل رو دانلود کنم ولی
واقعا حجم فایل ها خیلی بالاست اگه میشه اونها رو compress کنید

علیک سلام،باشد. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

نیما امینی شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 15:42

عالی ممنونم فقط اگه میشه بازی خدای جنگ و رزیدنت اویل زیاد بزارید خیلی ممنونتون میشم

علیک سلام،باشد.با تشکر از درخواست شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمدرضامطور چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 02:25

اگر خواستین بزارید سعی کنید که بازی مثل رزیدنت ایول صفر باشه منظورم مرحله ها و کیفیت بازی مثل خودش باشه
خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید

علیک سلام، خواهش میکنیم . معلومه خودش رو می گذاریم با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمدرضامطور سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 02:19

سلام واقعا ممنون از بازی که گذاشتین واقعا کار میکرد بدون هیچ مشکلی
فقط من از شما یک درخواست دارم نه فقط من خیلی از مردم دونبال این هستن
بازی رزیدنت ایول صفر یاهمان0 واقعا اگر این محبت را به ما بکونین و این بازی را برای شبیه ساز psp اندروید بگذارید
یک دنیا از شما ممنون میشویم
اگر میخواهید بگذارید
پایین جواب بله میشه بگید کی این بازی را می‌گذارید
البته اگر میدانید و اطمینان دارید که آن موقع میگذارند

علیک سلام،تا به الآن از رزیدنت اویل 0 برای PSP خبری نشده است اما بشود نسخه کنسولی دیگر آن را قرار خواهیم داد و شبیه ساز آن را هم از همان سایت همکارمان که آخر توضیحات پست ها درج کرده ام تهیه کنید . با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

رایان سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 13:39 http://https/:wa.me/989010898940

سلام برای پی اس پی هم میشه؟

علیک سلام،اگر پی اس پی قابلیت خواندن Textures بازی را داشته باشد.

علی اصغر دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 10:07

سلام من هر سه تا فایل اش رو دان کردم اما بلد نیستم نصب اش کنم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون میشم

علیک سلام، کجا می خواهید نصب ش کنید؟

سلام وقت بخیر من وقتی اکسترکش میکنم تا وسط جیره بعد ارور میله تو اینترنت اون ارور رو مینویسم ولی هیچی نمیاره

علیک سلام، تنظیمات دستگاه خود را درست کنید،مشکل خودش حل می شود. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

ابوالفضل چهارشنبه 1 بهمن 1399 ساعت 19:29

گوشیم اندرویدش 5.1 . میشه بگید چطور دانلودش کنم

این رزیدنت اویل ۶ فعلا به حالت خوب هستش اگر میخواهید دانلودش کنید باید تمامی پارت هاش رو کامل دانلود بعد شبیه سازش رو از اون سایتی از همکار نا است دانلود کنید برای اندروید و نحوه نصب اجرای آن درست مثل بازی های تک پارت است یعنی برای اندروید فایل iso را روی صفحه گوشی می گذارید و بعد وارد فایل memstick بازی میشوید و فایل PSP آن را جایگزین PSP شبیه ساز می کنید.به همین راحتی بعد بازی ارتقا یافته در خدمت شماست. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

سلام میشه برام RSIDENT EVIL 4 رو برای PPSSPP پست کنید

چون فکر کنم وجود دارد ولی پیدا نمیشود

خیلی ممنونم از سایت عالیتون

بازی Residen Evil 4 برای PSP تا به الآن تدوین نشده است.و بعضی ها با استفاده از شبیه ساز jar یا همان فرمت بازی های گوشی java نسخه گوشی java ی آن را در شبیه ساز بازی کردند اما این نسخه هم کامل برای PSP تدوین نشده است. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمدرضامطور چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 12:34

خیلی ممنون فقط اگر کانال شمارادر آپارات دیدم دنبال میکنم

داخل آپارات هم به همین نام هستیم. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

عرفان سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 18:31

سلام ببخشید رزیدنت اویل 6اندروید اصل دارین با کیفیتی که در کامپیوتر است ان که بالا گذاشته اید نه ان که کیفیت اصل مثل کامپیوتر اگر دارید حتما بزارید

علیک سلام، اگر منظور شما نسخه Edition یا همان تدوین شده است برای PSP متاسفانه تا به الآن بازی را برای کنسول PSP تدوین نکردند و فقط ارتقا داده اند.اگر نسخه تدوین شده پیدا کرده ایم حتما قرار می دهیم. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمدرضامطور دوشنبه 1 دی 1399 ساعت 12:04

سلام برادر من همه را استخراج کردم فقط نمیدانم چگونه پوشهpsp که درون memstick است را جایگزین psp درون گوشی بکنم اگرمیشه آموزش تصویری یا ویدیو را در این سایت بزارین یا در کانالی که در تلگرام یا سروش یا اینستاگرام یاهرجای دیگری که دارید بزارید واسم کانال وبرنامه ای که ویدیو وعکس را گزاشتی را در اینجا بزارید واقعا اگر این کار را بکنید خیلی ازشما ممنون میشوم

علیک سلام، ویدیو را گذاشتیم اما برای بازی تیکن ۷ PSP درون کانال آپارات ما و سایت ما موجود است. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

احمد جمعه 28 آذر 1399 ساعت 11:06

سلام خسته نباشید ببخشید من فایل هارو دانلود کردم ولی بلد نیستم چجوری با استفاده از گوشی پارت هارو ترکیب کنم

میشه به من توضیح بدید

ممنونم

تمامی پارت ها را که دانلود کردید با برنامه ی اندروید ES File explorer یا RAR استخراج کنید و بعد برای اندروید پوشه PSP درون memstick را جایگزین PSP درون گوشی تون میکنید و فایل Iso را جای از قسمت گوشی میگذارید که سریع پیدایش کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمدرضامطور پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 21:43

بعد از اینکه فایل هارا استخراج کردیم این کاری را که گفتی بکنیم یا قبل استخراج ؟

بعد این که فایل ها را استخراج کردید‌. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمدرضامطور جمعه 21 آذر 1399 ساعت 23:09

سلامبه زهمت کشان این سایت ببخشیدازشما زهمت کشا یک سوال داشتم میخواستم بدانم بعداز دانلود سه پارت بازی برای اندروید و بعد از وارد شدن در برنامه RAR باید چه کار کنیم اگرمیشه آموزش خیلی دقیق را بگید ممنون شما میشوم

برای اندروید میخواهید،باید فایل یا پوشه PSP بازی را جایگزین یکی PSP اندروید بکنید.همین بازی ارتقا یافته در خدمت شماست.و تیم ما هم روی نسخه جدید این برای PSP دارد کار میکند به محض اتمام نسخه جدید جایگزین لینک این بازی می شود. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی و عزیز

محمد شنبه 17 آبان 1399 ساعت 03:08

ممنون از راهنماییتون اما من این کارو هم کردم و تنظیماتش رو بر گردوندم به همون اولش این بازی بازی ps3 هست که با فرمت iso و به احتمال زیاد میخونه ارور دقیقش ps3_game could not load game. This is save data not a game این ارور دقیقش هست راه حل دیگه ای به ذهنتون نمیرسه ممنون میشم کمک کنید

نه،ببینید بقیه از چه روشی رفته اند. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمد جمعه 16 آبان 1399 ساعت 03:21

سلام من یه سوالی داشتم برای نصب بازی های psp که پوشه ای به نام memstick ندارند چگونه بازی رو نصب کنیم من یه بازی چند پارتی گرفتم و تمام فایل ها رو اکسترکت کردم و اون ها رو با هم ترکیب کردم رفتم داخل شبیه ساز همش درست بود حتی آیکن بازی رو هم می‌آورد فقط این ارور this is a save data not a game رو میداد لطفا راهنماییم کنید

حافظه گوشی تون پره یا بر عکس حافظه شبیه ساز رو بهم زدید با برخی تنظیمات آن با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Pourya دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 10:37

بچه ها اندروید ۱۰ تست کردم بازی میاد اما همون یکی دو ثانیه اول ک بازی شروع میشه میپره بیرون

بازی روی سیستم عامل های ضعیف جواب نمیده با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

امیر یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 19:35

سلام خسته نباشید دوستت عزیز
میشه بگین چطور مود اویل رو بر روی بازی قرار بدم

در کجا میخواهید اجرا کنید؟ نباید بدانیم؟ با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

محمد جمعه 2 آبان 1399 ساعت 07:24

سلام من یه سوالی داشتم میشه بازی god of war 1 یا 2 رو برای psp قرار بدید اگر هم قرار دادید لطف کنید لینکش رو برا بفرستید

باشد وقت کنیم حتما قرار خواهیم داد اما این دو نسخه فقط مخصوص PS2 هستند با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Mm یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 11:48 http://Plusdownload.blogfa.com

روی ppsspp توی کامپیوتر بازی میکنم

روی ppsspp بازی می کنید فقط کافیه پوشه ppsspp رو نامش رو به نام بازی تغییر بدید و بعد ISO بازی رو همراه memstick کپی کنید روی اون پوشه

HUNK یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 10:49

سلام خسته نباشین گوشی من هوآوی y9 prime 2019 هست میتونه این بازی رو باز کنه

بله،می شود.فقط به سایت Bestemulator.blogsky.com مراجعه کنید و شبیه سازش رو برای این بازی دانلود کنید و بعد بازی را به صورت کامل دانلود کنید و برای نصب در اندروید Iso جدا اما پوشه و فایل psp بازی را از قسمت memstick بازی کپی کرده و بعد راحت روی گوشی تون بازی کنید. با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Mm یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 02:01 http://Plusdownload.blogfa.com

میشه اموزش نصب رو توضیح بدید

نباید مشخص شود نصب روی چه دستگاهی را میخواهید؟!

Mm شنبه 19 مهر 1399 ساعت 16:01 http://Plusdownload.blogfa.com

اموزش نصب رو کامل توضیح میدید؟

نباید بدانیم نصب برای کجا!؟

مهدی چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 05:48

سلام خسته نباشید اگه میشه رزیدنت اویل 4کاملش pspبزارین ممنون

علیک سلام،خواهش میکنم رزیدنت اویل 4 رو فقط اگر شود فقط نسخه Jar رو می توانیم به صورت PSP منتشر می کنیم آن هم اگر شود چون این بازی پشیبانی از PSP ندارد.متاسفانه با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

مهدی پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 19:37

سلام لطفا بازی رزیدنت اویل ۵ برای psp رو بزارید میتونید از سایت isoroms بگیرید ممنون

علیک سلام،بازی رزیدنت اویل ۵ برای psp منتشر بشه حتما بعد سایت isoroms بیشتر بازی هاش جعلی هستند و غیرقابل بازی کلا سایت بی اعتباری هست با تشکر از نظر زیبا شما بازدیدکننده گرامی

مهدی سه‌شنبه 1 مهر 1399 ساعت 18:01

سلام من پارت ۱ رو دانلود کردم اما فایل iso ناقص بیرون میاد باید چکار کنم

دوست عزیز و بازدیدکننده گرامی باید تمامی پارت های بازی را به صورت کامل دانلود کنید تا بازی کامل اجرا شودمگر تا به حال بازی با وزن یک گیگ و خرده ای دانلود نکردید؟

Gorban پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 10:24

فایل نصبی کجاست

دنبال فایل نصبی میگردید باید شبیه ساز اجرای این بازی را در کامپیوتر و اندروید از سایت BestEmulator که آخر مطالب ما هست تهیه کنید.ما در این سایت فقط بازی های جدید وکمیاب کنسول ها را قرار می دهیم نه شبیه ساز یا فایل نصبی آن ها را.بعد اگر منظور شما از نصب در درون اندروید می باشد به دیگر بازدیدکنندگان توضیح دادیم نظرات آن ها را با پاسخ آن ها به خواهید و همانطور که به آن ها گفتیم عمل کنید تا بازی برای شما در گوشی یا PSP به صورت عالی اجرا گردد.با تشکر از نظرات زیبا شما بازدیدکننده گرامی

Amir سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 03:44

سلام میخوام این بازی رو رویه گوشی اجراکنم ولی چون سه پارته نمیتونم لطفا راهنمایی کنید که چطوری سه پارت رو یکی کنم ممنون اگه امکان داره لینک فایل کامل و یک تیکه رو هم بزارید ممنون از سایت خوبتون ❤❤❤

متاسفانه،لینک فایل یک تیکه ش نمیشه چون لینک آپلود ایران مشکل دارد باید فایل بازی های بزرگ رو به چند قسمت تقسیم کنیم تا آپلود بشه و مشکلی هم برای فایل اصلی پیش نیاد.سه پارت بازی را به ترتیب دانلود کنید مشکلی پیش نمی آید اگر حافظه داخلی گوشی شما از ۶ گیگ بیشتر باشد.

Mehrad یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 18:17

این بازی رو ppsspp اندروید اجرا میشه؟

بلی

طاها پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 16:51

سلام ببخشید من باید لینک کمکی رو دان کنم یا مستقیم ممنون میشم جواب بدید

لینک مستقیم و کمکی هیچ فرقی ندارند فقط یکی از یکی سریع تره.

نیکی سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 18:42

ممنون بابت پاسخگویی

خواهش میکنم،آماده پاسخ گویی به درخواست ها و مشکلات و نظرات شما هستیم.بازدیدکننده عزیز و گرامی

نیکی سه‌شنبه 14 مرداد 1399 ساعت 09:20

Psp

برای بازی در PSP را با استفاده از کابل رابط به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل می کنید درست به روش اتصال گوشی به کامپیوتر یا لپ تاپ بعد مثل نصب بازی در گوشی عمل می کنید اما با این تمام که فایل ISO بازی را هم به پوشه memstick انتقال می دهید و بعد کامل پوشه memstick را با اتصالی که به کامپیوتر یا لپ تاپ انجام دادید کپی میکنید در فایل memstick یی که درون حافظه ی دستگاه PSP ساخته شده است.تمام،بازی آماده اجرا در کنسول PSP می باشد.موفق و معید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد